onsdag 6 april 2011

Sitter och tittar på pulsklockor vill ha en, ska nog skaffa mig en när de blir pengar över, tror de kan vara en ganska rolig träningskompis. Vill ha en snygg, som jag även kan ha till vardags tycker att Suunto hade många fina, kanske blir de en sådan. Imorgon funderar jag på att åka och träna pole på förmiddagen skulle va kul att få till ett op pass med Jes och inte bara köra på hemma i sin ensamhet.

Känner mig sugen på att träffa folk, skulle va mysigt att dricka kaffe och babla en massa snart med någon, så skönt nu när våren kommer och man kan sitta ute på altanen hemma och titta på hästarna i hagen och alla vårfåglar som än så länge låter rätt så trevliga, värre blir de mot sommaren när dom sätt igång klo 3-4 på morgonen, uch då vill man ju bara förgifta varenda en.
Ludde han e så söt han har kommit på att han vill ha höns, hihi jag e ju inte svårövertalad när de gäller djur, förutom kräldjur och fåglar där lutar de nog mer mot ett nej, men vist skulle de va mysigt att hämta lite ägg, men då måste de ordnas upp ordentligt med en riktig hönsgård, så de får nog va så att han får övertala Jörgen så får han bygga en, om han säger ja för jag har nog varken kunskapen eller tiden till att bygga en fågel bur.

Idag fick jag förresten äntligen hämta ut min byxor, man blir så glad när man hittar ett par som sitter exakt som man vill, lägger ut en bild imorgon och vem vet kanske blir de lite nya proffsiga pole bilder snart, hoppas de.

5 kommentarer:

  1. Koooom så tränar vi!! Saknar dej ju!

    SvaraRadera
  2. Klart ungen ska ha hynen!!! Jag vill också ha. Det är grymt mysigt. Dessutom hjälper dom till i trädgården :)

    SvaraRadera
  3. heeeeeeeej
    fixar en polar till bättre pris till dig vännen.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jes!!
    ska bli kul att fara på op behöver nog lite inspiration:)

    kram

    Hej gumman saknar dig nu måste vi ses snart:)
    Finns så många olika där bland klockorna, jag vill ha en som mäter distansen,så att jag ser hur långt ja springer /går. Ska inte köpa en än, men vill kolla lite på dom sen vill ja inte att den e så klumpig heller ska ju även ha den som en vardagsklocka.

    kramkram

    SvaraRadera
  5. Jag vill dricka en kaffe och babbla en massa strunt med dig!!! Miss U

    SvaraRadera