torsdag 7 april 2011

Vilken härlig dag de här har varit, startade dagen med en upptäcktsfärd med Riva i skogen, härligt att ha en hund bredvid sig, längtar tills hon kan följa med på en riktig långpromenad.
Sen va jag på ett op pass med Jessica, gud va de va länge sen!! har bara varit på träningstiderna, har inte funnits tid för op på länge, utan de har jag fått köra de hemma själv, roligt va de iallafall att få träna idag!!
Efter de så åkte jag till gymmet och körde ett ben pass, riktigt jobbigt körde ganska lätt, men uch de blev ändå ett sjukt jobbigt pass. Idag kände jag verkligen en sådan glädje i träningen så jäkla roligt att ha hittat sin grej. Tänk om man kunde sluta jobba och bara ägna sig åt de man ville typ va hemma med barna, och skaffa sig en massa djur en eller två hästar och sen kunna träna exakt när man ville.

Imorgon är jag ledig de ser jag fram emot jag och Jörgen ska ut och käka och titta på folk, de va länge sen vi va ute, men imorgon passar de perfekt, båda barna ska på ett kalas så då passar vi på att äta ute.

1 kommentar:

  1. gu va härligt me mat ute!! kolla på lite folk åt mig mee ;-)

    SvaraRadera