fredag 9 november 2012

Ser ut att bli ånga deltagare i år oxå :)


-163 cm
-168 cm
+168 cm

Jag ska tävla i den korta klassen, sen hur de gå få ja väll se. 
De som gör mig väldans glad är att jag vet att jag har vissa personer som jag vet kommer att sitta i publiken och hejja på mig. De ni,får ju mig att le ju, ska tänka på er när ja står där. 
Och vet ni!!! Att i år så ha jag ju även ett par tur skor!!!! Som jag har fått köpa av fjol årets vackra vinnare Anna-Liza Valdes. Så skrockfull som jag e så hoppas jag att dessa skor ska bringa mig en del tur!!!
Däremot så kommer jag nog bara att ha den ena skon, har ju nämligen två olika storlekar på fötterna en 37a och en 36a och de skiljer så pass mycket att jag med ena foten får typ nypa fast skon me tåna så att jag inte ska tappa den. så en 36a och en 37a blir nog kanon :)Så den ena skon få överföra turen till mig ifrån väskan eller så, gah vilket flummande.
Ser framemot nästa vecka ska ner till Helen en sväng öva lite posering de ska bli skoj längtar. Önskar att jag hade haft möjlighet att träffa hon oftare för just poserings träning 
Sen ska jag ju äntligen även klippa mig, de blir bra de. Ska behålla så mycket de går av längden och sen måste jag fråga om tipps på en snabb enkel till piffning av rufset. Frågan är om jag ska locka håret eller hur jag ska göra me de tills tävlingen, beror lite på har jag någon i närheten som kan hantera en locktång och som har tid att hjälpa mig me de så blir de de. Annars så få de hänga fritt, jag själv blir bara svettig av att ens tänka på en locktång fyyy faaan vilket trassel de skulle bli om jag skulle ge mig på de själv.och sen blir de även en hår toning ett par dagar innan de få räcka så. 

2 kommentarer:

  1. Det finns inlägg man kan lägga i tå/häl :-D Såg det på Din Sko ;-)

    SvaraRadera