onsdag 7 november 2012

Multimedia message

Idag unnade jag mig äntliiigen en liten termos mugg. Hur bra är inte de hinner ju aldrig dricka mitt kaffe varmt inte för att kallt kaffe e dåligt men ibland vill man ju ha de varmt.
och dricker man de i bilen så skvätter man ju kaffe överallt ju och nu ha ja ett lock så varmt kaffe utan spill hädanefter, och oj vad rädd jag ska va om den här.

Igår fick jag även veta en sak som jag blev så glad över skrek rätt ut!!!! Och nu blir de en rejäl utmaning här mitt i dieten eller snarare 1 1/2 vecka innan jag ska tävla Ooops hahaha Håller mina tummar och tår och allt va de heter så att jag har en gnutta ork just då. Bara se till att de finns där, fasen de här är min stora dröm ju!! Livet e härligt weeeheee och vansinnigt spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar