fredag 2 november 2012

Multimedia message

I år har jag varit grymt duktig på att antekna varenda liten detalij av min träning och kost under dieten. Detta för att jag hadde velat ha nogrannare noteringar ifrån min förra diet att gå tillbaka och jämföra mig med nu.
Så förhoppningsvis ska mina antekningar ifrån denna diet ge mig lite hjälp vid min nästa diet.
Jag tror att jag ligger bra i tiden har lagomt mycket att ta bort. Så just nu känner jag min inte alls stressad haha men va vet man snart om ett litet ögonblick kanske jag ha värdens form nojja.
Träffade Jeanette idag känner mig alltid lugn efter en träff med henne. Både hon och hennes karl har otroligt mycket kunskap om kroppen och kosten imponeras varje gång av deras kunskap och samtidigt så upptäcker jag hur lite jag kan :) hihi Tänk så mycket man har kvar att lära sig. Framförallt om hur just min kropp fungera, väldigt intresant.
Nästa vecka blir det en liten ändring till, längtar!! Då är det endast broccoli i grönsaksväg som är tillåtet, proteinet och riset e kvar och min guldvärda gröt. Portionerna ska även bli lite mindre wihiiii älskar varje förändring för poff så händer de något nytt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar