lördag 10 november 2012

Multimedia message

Bakar lite bröd åt barna och Jörgen, luktar väldigt gott. Men de smaka nog garanterat lika smarrigt om ett par veckor. Längtar efter bröd me smör och ost och inget jäkla lätta dravvel utan extra salttat Bregott de tycker jag e godast.

Hyfsat pass idag baksida ben blev de. Många härliga människor på gymmet samtidigt, skönt tycker jag.Annars är man alltid i sin egna lilla bubla. Vikten går neråt och jag känner mig nog lite tanig nu. Efter tävlingen så ska de bli så otroligt skönt med vila och mat.

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Läser din blogg och jag är inspirerad och försöker komma igång med träningen, vill bli vältränad.
    Tycker det är så svårt med kost och ett bra tränings upplägg. Har du några tips? I dagens läge ligger jag på 56 kg. Vill som sagt bli vältränad och ha synliga muskler.
    Gillar din blogg!

    Med vänliga hälsningar Lottie.

    SvaraRadera
  2. Va roligt att du blir inspirerad :)
    De jag gör är att jag äter bra mat och tränar en hel del både styrka och Cardio.
    De funkar för mig eftersom jag tycker att det är så vansinnigt roligt.
    Ät så att du känn dig nöjd och glad och hitta en träningsform som du gillar och kör bara på, på gymmen brukar de ju finnas en pt testa att ta hjälp av en om du kör fast. Dom brukar va duktiga på att komma med nya övningar och lite inspiration.
    Kram och lycka till :)

    SvaraRadera