onsdag 21 november 2012

Multimedia message

Kass på att blogga just nu.
Somnar typ helst innan 21 på kvällarna förutom igår då mitt sömn tåg tuffade förbi och jag fick ligga och vrida mig i evigheter så idag gissar jag på att jag kommer att va sjukt trött.

Igår hittade jag åt en friidrotts bana tränade lite löpning så mycket roligare när man e lätt i kroppen.
Sitter just nu på min motions cyckel, drack mitt morgonkaffe sittandes på den och såg på nyhetsmorgon helt ok cardio ändå, och skönt att slippa åka iväg på gymmet flera vänder om dagen.
Kan ju sägga de att när jag har tävlat så blir de ett par dagars hel VILA!!

Idag ska jag få snygga naglar wiiiii de närmar sig helt underbart ju snart i måååål!!

Just nu ha jag mycket ja går och tänker på, en del saker som jag vill värkligen vill ha förändringar i mitt vardags liv. Så igår satt ja och fundera och jag hoppas att jag om ca 4år har uppfyllt ett av mina större mål iallafall.
Jag gillar inte att känna mig stillastående i livet blir väldigt uttråkad då. Och jag vill och måste ha mål som jag kan sträva efter behöver inte va stora grejjer kan va små grejjer oxå.

Ooh och nu längta tills på fredag oxå ska på en P-fest med mina gamla helt fantastiska jobbar kompisar. Guu va ja sakna alla, vissa träffar ja ju ändå men de ska bli kul att träffa alla. Saknar alla hysteriska skrattanfall så att tårana nästan rinner, och alla helt galet sjuka skämt.

2 kommentarer:

  1. Jahahahahaha blev ju så sjukt trött
    hhaha men tänkte faktiskt komma.

    SvaraRadera