lördag 25 augusti 2012

                   Wooohooo va snyggt de där vore, speciellt för alla er som sysslar med polefitness!!!

Startade dagen med 90min promenad med riva de blir längre turer då jag e ledig, blir bara mer och mer cardio ju färre veckor de e kvar till tävling. Skönt att de gör lite skillnad i alla fall  fettet rin av helt enkelt :)
Gud va jag längtar tills jag ska tävla, så roligt att stå där på scenen och äntligen vara klar, och de roligaste av allt är nog att jag får äntligen känna mig en aning kvinnlig. för de gör jag då inte här hemma i skogen går runt i mina gummistövlar och är allmänt ovårdad.

Idag blir de inget gym de blir de däremot imorgon förmiddag framsida ben och eventuellt lite cardio, är i en period då jag verkligen skulle vela ha en cardio kompis Någon som e frivillig??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar