söndag 12 augusti 2012

Multimedia message

Min finastr Riva, va ja älskar denna hund.

Blev en lite längre promenad i skogen idag, jätte skönt varmt ute för engångskull. Gick och funderade på mina tävlingsmål övade faktiskt på lite T-walk ute efter stigen gu vad jag vill ta mig till final i år, skulle va så sjukt kul. Haha tur ja bor ute i skogen där ingen ser mig på mina promenader, ibland skratta ja så att tårana rinn, Jag brukar lysna på Rix fm och ibland ha dom ju så sjuk humor där så de e helt galet. Blir iallafall roligare att gå me dom i örona.

Iveckan börjar jag att jobba och de känns inte så kul, vill ju va ledig längre. Däremot så ser jag fram emot att börja på ett nytt jobb i september de kommer nog att passa mig kanon.

Sen ska kag ju även göra bort en annan grej k veckan, (inför framtiden) Boka tid i veckan så himla skönt, jag har faktiskt bockat av en del grejjer för denna plan under sommaren och jag hoppas värkligen att de blir som jag vill och att jag kan bli de jag vill bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar