onsdag 1 augusti 2012

Blev tvär sugen på att blogga haha ALLT är roligare än att plugga religion, blääääääää va tråkigt de är har ett slut prov imorgon och efter de så ska jag bara njuta av sista tiden på min semester ska vara med barna och göra små grejer på hemmaplan  och naturligtvis träna. Hoppas nu att jag snart kan nå mina framtida mål i livet och att jag så småningom tar mig in på de programmet som jag vill in på.

Har ju påbörjat min diet nu känner mig mycket lugnare den här gången (än så länge)och de känns jätte skönt:)
Sen att ha ha stöd av värdens bästa Team gör ju att de känns helt fantastiskt bra:)
Och naturligt vis så har jag ju Jörgen och barna och alla mina djur övrig familj och mina finafina vänner som jag kan va som ja är med, totalt galet barnslig för dom e ju lika sjuk som en själv :) kan man begära mer näp ja tro int de:)

Idag drog vi iväg och träffade Nina och hennes familj ute på en 4H gård mysigt och enkelt, fick se lite annat och de behövdes, dock vart de åska och rejäla regnskurar men nu känns de lite som att man inte längre kan låta bli att göra ute aktiviteter pgr av vädret för de e ju uselt var och varannan dag!!!

Nytt jobb ska jag börja på till hösten, ska bli jätte kul och samtidigt så känns de lite oroande, har ju ingen som helst aning om hur de ska gå att kombinera med familjen alla våra djur och en tävlingsdiet men de ska nog funka kanon bara att köör på tro ja int tänka så himla mycket. Blir de långa dagar så få mamma ta vovarna hem till sig dom dagar jag jobbar dag och Tilda slutar sent int värre än så.

Jag känner mig så galet peppad på att tävla på Lucia pokalen i år hoppas på att bli snäppet hårdare och sen ska Helen få piska mig med lite posering så då borde de bli bättre än förra året!! jag vill i alla fall uppnå vissa förändringar med mig själv gör jag de så är jag nöjd,  längtar så de pirar i min maaaage hihihi. Och i år så är jag även glad över att slippa sy, för mina dräkter får bli dom som jag sydde förra året så de e klart otroligt skönt!!

Nä gud nu måst jag plugga vidare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar