tisdag 14 augusti 2012

Multimedia message

Sovit riktigt piss dåligt grrrr blir så sur. Så när tuppen och klockan ringde klo 5 så kändes de som att ja precis hadde somnat. Men ute va de väldigt vackert soligt och dimmigt, så fint.

Käns som att jag kommer att komma in i en rastlös period snart, brukar hamna i sådana när ja blir uttråkad i min vardag, när de känns som att alla dagar e den andra lik. De e då jag skulle kunna riva lite här och var typ måla om i två rum samtidigt samt gärna komma på något krångligt syprojekt som tillslut blir ett trassel i byrålådan.
Igår tillexempel så hadde jag lätt kunnat ta me familjen och packa allt och flytta utomlands. Fyyy va less ja blir på mig själv Iallafall så ska jag nu försöka ta en sak i taget kanske måla om trappen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar