fredag 17 augusti 2012

Multimedia message

Blev en fiske tur me barna.
Trassel i linan ett antal gånger och nästan bara vidriga mörtar som nappa, men mysigt ändå och att vi äntligen tog oss ut me båten.

Träningen gick bra, så kul att träffa folk som man bli glad av att se.
Och imorgon då unnar jag mig vila ifrån gymmet så skööönt de ska bli, få bli en massa traskande i skogen istället, få se om Jörgen kanske vill ha me mig ut och jaga, skulle ju kunna plocka lite svamp medans han gömmer sig baki buskarna, för de ha då inte jag lust att göra.

Dieten gå hyfsat, minns då inte att jag va såhär hungrig senast tycker inte att de va jobbigt med just hungern så här tidigt. Men nu är jag konstant hungrig så drygt. Hungrig när man ska somna och vaknar tidigt och är vrål hungrig hoppas de ge me sig lite. Imorgon ska jag höjja upp intaget lite en valfri måltid (vet inte vad än). Samt något annat gott till frukost lite extra gryn samt lite solrosfrön som jag älskar att ha i gröten i vanliga fall
Är inte alls så sötsugen under dieten, däremot är jag sugen på mycket mat. Vill ju ha god rejäl mat typ rött kött eller lax, potatis eller pomfritt eller pizza kanter att gnaga på. Blir alltid så svårt att välja vad man ska äta på en lördag under dieten.
Men nu måst ja gå och sova mina ögon börja gå i kors.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar