torsdag 3 februari 2011

Vilken härlig förmiddag, har tagit en ridtur på Rocky (grannens ponny) hahaha kändes som att min röv va för stor för den lilla sadeln eller ja kanske va jag för stor ut för hela hästen haha aja de va riktigt mysigt att ta en rid tur. Skulle vela lära mig mera om ridning tror jag måste börja försöka låna Rocky oftare och följa dom kunniga tjejerna ut på rid turer de vore kul.

Jaha snart börjar jag jobba ska laga lite mat och sen finns väll inte så mycket tid kvar av min lediga förmiddag. Skönt att jag e ledig imorgon jag och Ludde ska fara och köpa minst ett kilo godis till kvälls fikat och vårat fredags mys. Kanke tar vi med oss skridskorna och letar upp en is att åka på.

4 kommentarer:

  1. Ja gud vad förmiddagarna går fort. Mycket man vill hinna innan man ska fara och jobba!!
    Jag lämnade barnen 11 och så for jag direkt och sparkade med Troja i 40 minuter.
    Hinner med lite gym men sen är det dag att fara på jobbet....
    Vi ses om några timmar :-)

    SvaraRadera
  2. Ja tiden bara rusar!! väntar på att maten ska bli klar, syns snart

    SvaraRadera
  3. Gud hur ska du hinna me de oxå gumman???:D

    SvaraRadera
  4. ja Jossan de har ja inte listat ut än,men nog finns de dö tid att ta av :)

    SvaraRadera