lördag 19 februari 2011

oooh jag e så less på den här kylan, nu har vi till och med köpt en värme fläkt som vi har ställt in i köket så nu slipper vi frysa tårna av oss vid köksbordet, jag längtar efter VÄRME!! Inatt ska jag sova med ett dun täcke för jag håller på att frysa ihjäl!!

Idag vilar jag i från gymmet, ska pola lite och öva på min koreografi i kväll, (om jag orkar de efter jobbet) får nog flytta in fläkten till vardagsrummet så att ja kan klänga på stången utan att frysa fast i den. De e alltid så kul att se allas koreografier, tror att de e ganska bra träning att våga visa upp vad man har lärt sig,
jag brukar i alla fall känna mig lite stolt när jag har vågat visa upp mina super korta uppvisningar, den här gången hoppas jag att jag e mindre nervös så att jag vågar stå kvar och visa hela alltet hahaha.

Imorgon ska vi även ha barn kalas för Tilda hon fyller 9 år på tisdag, ojojoj vad hon håller på att bli stor tänk att tiden går så fort. Känns så konstigt att båda barna ska gå uppe i skolan till hösten fast samtidigt ganska skönt att ha dom på samma ställe, inte för att det är så långt mellan skola och dagis de sitter ju faktiskt vägg i vägg. nä nu ska jag se om jag kan hitta på något att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar