söndag 20 februari 2011

Grrrrrrrrrrr nu känner jag mig en smula irri, vissa dom tänker ju inte längre än vad näsan räcker. Tänk om de ändå va så att en del skulle tänka på andra än sitt egna stora ego, så mycket enklare det skulle kunna bli!! Näe fy jag blir bara trött av att tänka på en del idioter.
Blir säkert lite extra irri bara för att jag känner mig lite hängig lite ont i halsen och helt slut i kroppen kan va något skit i min kropp, uchuch ut me de ska äta en hel chili och en vitlök före jag lägger mig, har verkligen inte lust att vara sjuk inte tid heller..

Annars så har det varit full fart här, barn kalas för Tilda som fyller 9 år på tisdag.
Jag och Jörgen upptäckte att Tildas vänner snart e lika långa om inte längre än vi hihihi.

Nu hoppas jag att veckan går fort och de kommer den att göra, Tilda fyller år, älskar att väcka barna på morgonen när dom fyller år, hmmm undra vad hon ska få i present och det måste jag fixa imorgon. Och på sen i slutet av veckan hämtar vi hem Riva, oj vad vi längtar.

3 kommentarer:

  1. Ja kan du förstå va man kan reta sig på folk!!!

    Tänk att det är dags nu att hämta hem henne....jag längtar oxå...o Celma...hennes nya kompis!!
    Måste komma sen när hon har klimatiserat sig hemma..

    PUSS

    SvaraRadera
  2. Hoppas vi slipper bli sjuka Helena!! Här är det bara lite snuvigt men jag har som ingen ork, känner mig så fruktansvärt trött!!
    Krya på dig och kramen

    SvaraRadera
  3. Ja Linda fy fan tack och låv att man e perfekt!!

    Nina, ja du vi mår nog lika dant.

    kram på er båda två

    SvaraRadera