torsdag 17 februari 2011

Fy fan så skönt det är att vara hemma själv, jag älskar det!!!
så skönt när det är riktigt tyst ett tag!! Jörgen och Ludde har åkt till min mamma och hälsat på, och Tilda är hos en kompis, snart ska jag häta hem hon. Blev så stolt över henne igår hon har blivit riktigt duktig på att rida och igår fick hon lite hjälp av Karin, så roligt nu fixar hon att galoppera på Rocky blev så stolt att jag nästan blev rörd eller jag blev nog de.

Idag har mina framtänder varit riktigt illa ute har varit riktigt klantig idag, först lyckades ag få ett hundben rätt i käften (lekte med Celma) och sen på gymmet lyckades jag få en stång på munnen så att läppen började blöda och svälla upp och näsan blev lite bedövad fan så pinsamt!! hoppas att ingen såg de, de e ju huvudsaken de. nu ska jag ta och sätta mig framför teven, nä först ska jag ringa och bjuda hit lite barn på Tildas kalas, varför är vi alltid så sena med inbjudningar blir så sur på oss.

2 kommentarer:

  1. uppsvullen å blodig i ansiktet på gymmet! tur ingen såg dej, dom skulle tro du va en riktig "bad ass" å börja gå krokar runt dej....hahaha

    när kan vi komma å gratta stortjejen eran?

    SvaraRadera
  2. Hej!! jo men ni kan komma på tisdag tror att alla andra kommer då!! typ efter maten eller före de kvittar.

    SvaraRadera