fredag 11 februari 2011

TACO FISH SPICE MIX

Tänk så roligt jag fick äran att prova FISH TACO SPICE MIX av Buzzador, jätte roligt!
Jag passade på att bjuda hem mina svärföräldrar till en taco middag. Vi blev mycket överraskad av hur gott det blev med lax och räkor till tacos, det blev helt fantastiskt gott!! även barnen gillade det och min kräsna sambo. Detta ska jag absolut laga flera gånger en helt klart ny favorit i taco hyllan!!

Visste ni att Santa Maria är Nordens ledande smaksättningsföretag och att deras produkter är mycket enkla att hitta eftersom dom säljs i alla matvarukedjor!!
Hittar ni inte Santa Maria Fish Taco Spise Mix så kan ni be personalen att ta hem just denna kryddblandning!!

2 kommentarer:

  1. Guuuud så gott det där såg ut då!!!!

    SvaraRadera
  2. Men gud va roligt att det gick hem och att Jörgen tyckte om det! Han som var så skeptisk...
    Måste prövas då!!!

    SvaraRadera