tisdag 15 februari 2011

Nu har jag blivit kass på att skriva i gen men de händer inte så mycket spännande grejer i mitt liv.
Träningen går kanon bra, känner mig stark i kroppen dock lite tung men de går nog över de me.
Satt i går och tittade på träningsresor tänk vad de vore roligt att åka till solen och träna äta och träffa en massa nya intressanta människor, fasen vad det vore kul, synd att det inte finns pengar för de just nu, men kanske nästa år:)

Idag är Jörgen hemma med Ludde han kom in till oss i natt och hade jätte ont i halsen antar att det är streptockoer som han har fått efter som de går på dagis, skönt att Jörgen e hemma i dag jag hade ingen lust att gå hemma denna vecka igen va ju hemma med han förra veckan när han va magsjuk. Oj vad han har varit mycket sjuk, Tilda däremot hon blir aldrig sjuk, hon kanske har mer av mina finska tåliga gener för jag blir då inte heller sjuk.

Näe ska ta och fylla på med kaffe före de tar slut i kannan.
Ikväll blir de förresten ett grymt träningspass jag längtar.

2 kommentarer:

  1. träningsresa....å va härligt, nu börjar jag drömma mig bort till solen :-). Träna och va utomlands samtidigt....kan de bli bättre? haha

    SvaraRadera
  2. Eller hur Sandra de vore ganska så skönt, kanske vi ska ta och satsa på de.

    SvaraRadera