torsdag 9 december 2010

Traskar i skogen

Traskar i skogen

4 kommentarer:

  1. å va vackert, skulle ha vart härligt me en skogspromenad....tror de blir de efter lilleman ätit nästa gång så han kan va med Peter(lite jobbigt me vagn i skogen). Hoppas allt är bra, saknar er när det blir så långt mellan gångerna :-(

    SvaraRadera
  2. Hej goding!!
    Jag kan komma ut till dig på torsdag! nästa vecka! tror att jag e ledig då så kan jag ta med luch åt oss. Blir de bra? är du hemma då?

    vi kan ju ta de via luren kramkram

    SvaraRadera
  3. Sv: Åh vilken bra julklapp :) önskar jag kunde ge det till svärfar också men det passar sej inte riktigt.
    Jag ser jätte mycket fram emot julshowen :)

    Jag kommer att kunna fortsätta i våran Pole grupp :)
    Elin byggde mitt schema så pass bra. Jippie!!

    SvaraRadera
  4. Till svärfar?? hahahah nä det va väll kanske inte den manligaste julklappen hahahaha vist förstod du att jag köpte de åt Tilda och inte till min svärfar hahaha.

    KANON att du ska fortsätta!!

    ja me tog semester kan ju inte missa alla roliga grejjer som är där.

    SvaraRadera