onsdag 15 december 2010

Tänk att till våren så flyttar de in en liten Bullmastiff hit, känner mig så lycklig!!
Vi har äntligen hittat en uppfödare som känns bra och som ska ha en kull. Vilken spänande tid vi har att se framemot!! Dessutom så har uppfödaren en blogg som jag kommer att tok bevaka, så spännande att se mamman växa om magen, undra om jag blir sken dräktig här nu kanske börjar gå upp i vikt och känna sparkar hahhaa. Så i slutet av januari åker jag och Jörgen ner till Stockholm och tittar på våran nya familje medlem. LÄNGTAR!!!

8 kommentarer:

  1. Åååh vad kul att ni äntligen hittat en bra uppfödare :)
    Mysigt med bäbis.

    SvaraRadera
  2. eller hur!!!!!!!!
    Hur ska jag kunna vänta!! längtar så efter att få krama om och pussa på våran lilla lufs, fasen vad mysigt de blir.

    SvaraRadera
  3. sv: Vårat hus är som en dröm. Du får komma och hälsa på!

    SvaraRadera
  4. Vad roligt för er!!! Sitter dock och funderar hur jag ska våga hälsa på er nu...Hmm? Det får lösa sig..vi kan ju synas på stan ;)

    SvaraRadera
  5. Jess, jap de ska jag göra. Såg så himla tufft ut med övervåningen

    Men Maria, jag tror att Antte planerar ett hundköp han me, tror han sa de när vi va hos er. Och sen tänkte vi ju göra ett stopp hos er med hundenn när vi ska hämta den för då kör vi ju förbi er.

    Jossan eller hur!! här går jag och tänker på hur våran surrogat mamma mår.

    SvaraRadera
  6. Men såååååå söt!!!!! Jag kommer att pussa sönder den där skrynkliga nosen!!!
    Ses snart!!

    PUSS

    SvaraRadera
  7. Vist förstod ni att de inte är den där hunden den vi ska köpa e i magen än, den där bilden är ifrån google

    ja linda tänk att Joker han får de fullt upp nu till våren.

    SvaraRadera