måndag 27 december 2010

Grrrrrrrrrrrrrrr va sur ja blev, småsaker men va faaaaan!! att försöka tjata funkar sällan på mig!!
Näe bara till att släppa de där nu, fy vad jag längtar till gymmet!!! Ska bli skönt att åka iväg en sväng, och sen ikväll får jag ha teven alldeles för mig själv Jörgen han ska på killkväll ska riktigt njuta a att sitta i våran stora soffa själv, kanske måla tånaglar Tilda fick ju lite nagellack i julklapp.

Jaha undra om de blir jobb för mig imorgon, Ludde han haltar och har ont i sitt ben än, och om de inte skulle gå över i slutet av den här veckan så skulle vi in till sjukan igen, hoppashoppas de går över!!Vill inte att han far på dagis och hoppar runt så de blir ännu värre, Nintendo Ds har varit kanon för han dom här dagarna då han har dehövt vila sitt ben.

Vilket härligt väder de e här idag såg helt underbart ut i dag när Tilda red, snön som flög runt Rockys stora hovar, ohoooo vetni förresten va jag fick i julklapp ihiiiii vad pirrig jag är en ridlektion av svärfar!!! gud så kul de ska bli!!!

Och snart är de nyår oxå oj vad tiden rusr iväg, De känns som att de här året som kommer kommr att vara fullt av en massa roliga händelser och en stooor utmaning för mig som jag oxå ser framemot ska bli helt fantastiskt roligt. Men mest längtar jag nog efter våran lilla nykomling, vi sitter på kvällarna och skriver ner namnförslag jag gillar Texas men de tycker inte Jörgen om, så Riva är nog de namnet som vi är som mest överens om, har ni några förslag på namn?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar