onsdag 22 december 2010

OJOJOJ va tiden rusar i väg snart är de julafton och jag har som vanligt inte hunnit med julklappar oooo vilken dag jag har att se framemot imorgon, ska nog va på Ica Maxi klo 8 eller så om jag hinner me de idag och sen ska de köpas lite julklappar varför lämnar jag alltid de till sista dagen. Tur att jag har satt ihop en snabb plan i huvet vet precis vad jag ska köpa och var så de borde gå undan.
I alla fall så ser jag fram emot en liten julledighet med familjen, Tilda hon sa igår att hon längtar efter julskinka. blir till att åka till mamma och pappa, ser även fram emot en hel del träning och friskluft.

Idag jobbar jag med jea och Linda vilka härliga tjejer! fan va tråkigt de vore att jobba utan er.
Efter jobbet ska jag iväg på gymmet ohohhooo längtar!!! idag känner jag mig stark, skulle ha velat tima med Jossan synd att de inte funkade, nu va de länge sen vi va samtidigt på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar