söndag 5 december 2010

Fan så jäkla less jag känner mig fans kuuuuuuuk!!!!!!!!!
Är bara svettig, sur och allmänt jävla less. Gud så skönt de vore att bara skriva av sig allt som jag stör mig på just nu, men inte blir de väll bättre av de heller så jag tror mina små könsord får räcka.

Jaha imorgon är jag och Ludde lediga gud så skönt de ska bli!! ska BARA va hemma och pyssla på baka lite knäckebröd, dom blev ju så goda så dom tog slut. Och sen imorgon kväll är de pole, längtar. Just nu skulle jag vela springa en mil bara för att få svettas ur ordentligt och få känna mig härligt ren och fräsch efteråt de vore skönt de!!

Nä nu ska ja kolla blocket se om det har kommit ut någon blivande familjemedlem.

4 kommentarer:

  1. Alltid skönt att svära och få ut några vackra ord ;-)...Hihihi
    Hoppas du snart är på bättre humör!! det är ju så där, ibland vill man ju bara spå på det mesta!
    Hur jobbar du i veckan förresten? Tänkte om jag ska till stan nåt om det är värt att kika förbi?!! :-)

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Eller hur!! Ja jag jobbar dag i morgon sen bara kväll.

    kramkram

    SvaraRadera
  3. Alldeles rätt, när man är pist off så blir det oftast bättre om man får skrika av sig lite......hoppas det inte är nåt allvarligt och att det känns bättre.
    Är de inte så att när finnar är riktigt förbannade så svär dom på finska?.....fast du är ju som en mittimelling ;-). Kram Sandra

    SvaraRadera