söndag 19 december 2010

Så där ja motivationen för mitt lilla virk projekt tog redan slut, de blir ju inte som jag vill!!
Har börjat om flera gånger nu och nu lessna ja, skit tråd!!

Annars så sitter jag mest bara här på jobbet, lugnt och skönt här idag. Känner mig ganska slut i kroppen, så idag hoppade jag över träningen, kändes så skönt att ta de lugnt hemma bara, och hinna va ute i friska luften en stund före jobbet ibland är de viktigare med luft än gym utan frisk luft blir man ju så uttråkad och less.

Igår kväll så va jag på polefitt jul fest, så trevligt att sitta och prata med en massa trevliga tjejer, och Jesica och Ida hade ett riktigt bra uppträdande modiga tjejer de där!! själv gruvar jag mig för kursavslutningarna flera veckor i förväg menmen de e bra träning att stå inför folk tror man blir modigare av de!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar