tisdag 16 november 2010

Vilken dag! har pendlat en del i mitt humör idag, sur över vissa saker som jag tycker känns orättvisa. Men samtidigt så har jag haft en kanon dag har skrattat så att jag höll på att pissa ner mig på jobbet vilka fantiska tjejjer jag jobbar med helt sjukt vilka individer de e på de där stället.

Fick till ett riktigt skönt rygg pass i dag kändes som att de tog riktigt bra skööönt, tanken va först att träna triceps och mage men jag blev så sugen på ett rygg pass och glad e jag över att de blev ett. Imorgon blir de gym och sen ett op pass, ska försöka sätta några trix som jag vill lära mig.

Nu ska jag ta och fika lite, en macka är jag sugen på i dag.

1 kommentar:

  1. Tycker du mest va glad hela dagen som vanligt ja!!
    Roligast blev det ju där efter lunch....vilka små fjortisar!!!
    men man fick ju sig ett ordentligt fnitter. ME LIKE!
    Man behöver det ibland!

    SvaraRadera