torsdag 11 november 2010

Vilken bra dag, roligt va de att fara på jobbet när jag viste att de va Linda och Jon jag skulle jobba med helt underbara jobbarkompisar har jag,och vissa har nog blivt mer än jobbar kompisar, så glad över att jag har fått lära känna er! Ialla fall så är de jäkligt kul dom dagar man får skrattar och ha uselt låga skämt.

Idag vilar jag heeeelt så jäkla skönt, red bara lite idag mysigt att va ute i snön med en häst Tilda hon e fan snart bättre än mig på att rida , kanske ska ta ett par lektioner jag me. Näää de har jag inte tid me tror jag däremot så vore de kanon att haka på grannen så får hon ge mig lite tipps, tror att jag måste prata me hon.

Imorgon blir de jobb och efter de så blir de gymmet för mig, nästa år ska jag känna mig riktigt stolt över röven jehaaa den ska bli gryyyyym bara två köttstycken på vardera sida hahaaaaa.

2 kommentarer: