måndag 22 november 2010

Gud va jag gillar pole träningen, så kul att lära sig nya trix!! Och sen är de ju riktigt roligt att träffa andra tjejer. Idag har jag och Jessica samåkt till träningen kul att kunna göra de!! roligt att babla ite i bilen.
Nu måste jag ta en sväng på stan ska hitta kläder som kan passa för en julfotografering, skulle helst vela sprya mig i silver färg men de går ju inte, så då får jag se om jag kanske hittar något annat cooolt, kanske bara en tuffare jul sminkning men hur skulle de se ut?

Imorgon blir de jobb och sen ett rygg pass på gymmet längtar, vore kul att få sällskap av Jossan snart. Sen blir de stallet på kvällen tisdagar e verkligen fullspäckade.

Måste bara säga att gud vilken trevlig helg vi har haft så jäkla skönt att vara barnfria en helg och göra vad man känner för helt underbart!!!Ibland kan man verkligen behöva att bara vara, och ta dagen som den kommer!

Tråkigt de blev utan bilder, kanske kommer de lite bilder imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar