tisdag 30 november 2010

Puh då kan man andas ut, fy fasen vad vi föräldrar sitter och sippar efter andan på läktaren när små tjejerna rider, viket jätte jobb hon gör Evelina med dom, hur kan hon va så lugn helt otroligt!! jajaj kul att se att dom utvecklas i alla fall, vore ju kanske värre om dom skrittade runt tills dom e tjugo år!

OOOOH äntligen fick jag tag på telefon nr till min massör hon e helt underbar, råkade ju radera alla nr och nu hitta jag i gen de så nu har jag bokat in en tid längtar!!

oj känns som att de va länge sen jag skrev, har inte prioriterat att bara sitta och tom skriva om ingenting, sen känns de som att alla dagar e sig ganska lika, barna,jobba och träna ja och äta. Dagens träning gick kanon bra kände mig grymgrymgrym jehaaaaaa, älskar att känna mig full av energi!!! ryggen känns helt mör nu, gud så skönt växväxväx!!!

Nä nu ska jag ta och ställa fram lite fika åt barna för mig blir de en kopp kafe och kanske lite keso och valnötter de vore gott med blåbärssylt oxå, eller så blir de en varm gröttalrik ja jag får väll se va de blir glögg och pepparkakor vore gott de me..

3 kommentarer:

  1. Hahaha skyll inte på dig själv. Det var ju jag som raderade alla nummer....=(

    Puss på dig!!

    SvaraRadera
  2. ja de va de ja klant!!

    puss på dig me

    SvaraRadera
  3. Raderat mig me? :) Vi måste talas vid snart!!

    SvaraRadera