onsdag 3 november 2010

Sitter på jobbet och väntar på att få gå hem, ska bli extra skönt att fara hem i dag skulle nog helst vela att maten va klar och att jag fick gå och lägga mig sen, de vore skönt de!!

Har träningsvärk i ryggen i dag sköööönt tänk att de kan ta på så bra fast man kör lätt, och idag kändes de riktigt bra i axlar och triceps. Har ju haft ont i mina armar dom senaste dagarna misstänker att jag drog på mig en inflammation eller annat skit (stång jävel)ska ta de lugnt me träningen och brara köra lätt eller ta sköna promenader tills de känns riktigt bra i dom.

Nu ska jag ta och plocka i hop mina grejjer så att jag kan rusa ut så fort ja blir av bytt!!

2 kommentarer:

  1. Kom du dig hem då?!=) Du snubblade inte på tröskeln eller??
    PUSS

    SvaraRadera
  2. hahaha nä men fy va trött ja e i dag!!
    helt sjukt, grinig är ja oxå tror ja tar mig lite glass.

    kram på dig!

    Hur gick de me resan?

    SvaraRadera