onsdag 24 november 2010

Ja då sitter jag här på jobbet och planerar på hur dagen ska bli efter jobbet, ska träna biceps och tuttar blir de i dag, sen vet jag inte vad jag ska laga för mat kan bli kycklig eller omelett, beror lite på hur hungrig vi är när vi kommer hem. Sen har Jörgen träning i kväll och då tror jag att jag ska ta och baka lite bröd, mycket godare med hembakt än de köpta. Tror att Jörgen får ta läxerna med Tilda i dag, han e som lungnare och mera tålmodig med läxerna än jag.

Dags att jul pynta snart oxå, vill inte dra fram allt skrot, tycker de räcker med julgardiner och en juligare duk på bordet jo och en julstjärna i fönstret sen behöv de ju inte dras fram mer, en stor tras matta vore mysig med många olika färger. Kanske ska klä stången med lite julgliter i stället för en gran som bara barrar, nä men gud så negativ jag e i dag kan ha att göra med att jag inte har sovit så gott i natt, men i natt ska de sovas ojojoj så skönt de ska bli. nu fika magen kurrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar