måndag 14 januari 2013

Vet ni vad jag längtar efter???

Att riva ut detta gamla kök, och kanske är de inte så långt bort!!
Blir ett kök med vita enkla luckor, och där kyln o frysen står där blir det ett stort hemma byggt skafferi ett sådant där i gammal stil som man typ kan gå in i, blir ju kanon ju. Blir nog mycket roligare att bju hem kompisar på middag sen när köket är klart.

Nu sitter jag på stallet, ätit min kålpudding mums!! medans Tilda rider skönt att sitta här och äta i lugn o ro. känner mig sjukt trött idag, skulle vela åka hem och äta en semla med mängda grädde i och sen gå och lägga mig i soffan och bara tom stirra in i tven de vore skönt de!!

I veckan ska jag få ett svar på om en framtidsdrömm kan gå ett steg längre fram eller om de får blir ett senare projekt. Har iallafall bestämt mig att om jag åker iväg på en utmaning nu den närmsta tiden så blir de inte en tävling till våren, utan då kör ja Lucia i år igen. Känns sisådär men de kostar att flyga inrikes och jag vill göra båda sakerna ordentligt och jag har inte heller råd att flyga och fara hursomhelst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar