torsdag 31 januari 2013

Så underbart ett steg närmare framtida mål!!!

Gissa om ja vart glad överlycklig och super nervös!!!! Jösses!!!

I och me att jag ska iväg då kring tävlingsdatum så hoppar jag över BMR och de kändes som en otrolig lättnad för min kropp och mitt psyke. Nu blir de till att låta kroppen vila och så kör ja lucia istället de känns bra och jag tror nog tävlings suget kommer att va grymt på topp!!
Har även hittat en del övningar som ja blev tok sugen på att lära mig, övningar med endast kroppen inga vikter o så nu ska jag bli tok seg o stark när jag gör framsteg kommer de ett video klipp kan dröja länge. Även löpning ska ja bli bättre på skönt att svettas och ha lite flås.

Nu bli de mys för min del;)

2 kommentarer:

  1. Grattis fining! Kommer bli så bra <3

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! Vad glad jag blir :) vi kan väl höras för jag vill höra mer om det...nyfiken! :)

    Kram Maria

    SvaraRadera