måndag 28 januari 2013

Men faaaan va less jag är på att gå på diet utan att veta säkert om ja ens ska tävla Själv disciplinen just kring maten funkar okej, vist blir de lite extra ibland och i lördags blev de en massa gott, grejen är att problemet inte sitter kring maten utan kring träningen. De känns just nu piss tråkigt att träna har aldrig haft en sådan här svacka tidigare vars är min träningsglädje??? Jag gör de ja ska och inget utöver de. De jag ska göra om de inte blir en tävling nu till våren är att jag ska porta mig själv ifrån gymmet under en vecka och bara låta min kropp och de mentala vila, ska försöka slappa och ge annat mer tid ute aktiviteter med barna gärna slalombacken och korvgrillning. Förhoppningsvis så kanske jag börjar längta efter gymmet ;) Få se nu när jag få svar på hur de blir hoppas de dimper ner imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar