fredag 18 januari 2013

Köpte en bok idag mysigt att läsa ibland, få se om just denne e bra.
Hade velat vara hemma idag och legat kvar i soffan hela kvällen, känner mig helt slut. Imorgon blir det en hel vilo dag!!
Sen känns de inte så upplyftande att gå på diet när jag inte ens vet om jag kommer att kunna tävla nu till våren. Trodde ju att ja skulle få veta i veckan men få ju vackert vänt i två veckor till innan jag kan bestämma mig.

Nästa vecka bli ju väldans rolig, Planerar runt en tjej fest ska bli så mysigt vin och mat och fnitter. Näp inte alls diet vänligt men Gud vad jag behöver få träffa tjej kompisarna och skita i allt som ha med diet och träning att göra och bara äta gott och fnittra. Kommer att bli så mysigt.

Sen hoppas jag på lite annat roligt till veckan som att kanske få till en kaffe med någon. Hoppas de även blir lite mildare ute vill ju ta me ungarna och hundarna ut i skogen för lite pannkakas mellis, de e mysigt de.

Dagens träning blev förresten ett grymt bra axel pass och 5km löpning på bandet.
Har faktiskt börjat tycka att de e helt okej med löpträning, faktiskt ganska skönt oxå man få svettas lite och så känns kroppen ganska skönt trött efteråt. Nästa vecka ska ja öka på lite om jag inte har ledsnat innan de få se.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar