tisdag 4 september 2012

Multimedia message

Hoppas att jag får användning av min fina bikini år.Ha ju sytt den själv och känner mig så nöjd över den. Lite mera bligbling ska de på den bara. Va först lite tveksam över nederdelen ville ha den lite högre på höfterna men struntar i de och kör på den nederdelen den dug!!
Idag vill inte riktigt vågarna mina sammarbeta båda två peka helt åt Helvete en för lite för att va sant och en för mycket. Så jag skiter i dom sifrorna och köp nya baterier och väg om mig till veckan.

Inskolning på nya jobbet i veckan kommer att trivas alla känns mysiga och de e huvudsaken. Däremot så är jag helt slut har knappt sovit dom två senaste nätterna kan inte somna om ifall jag vaknar på natten vilket är sjukt irriterande. Så idag blir de en hel vilodag. Ingen promenad heller ja kissa hundarna i skogen och de bli oxå den enda motionen idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar