lördag 15 september 2012

Multimedia message

De här va mitt kvälls fika igår och ett antal veckor framöver. Kan ju sägga att barnas godis såg MYCKET godare ut.
Lagt om kosten nu i veckan känns jätte bra. Däremot hadde ja lite svårt att få i mig allt. Och har insett att jag måste kliva upp tidigare för att hinna äta allt. Ha ju blivit så att jag sover till 7 nu när man alldrig börja tidigt, men nu vore de perfekt om ja klev upp 6 och åt frukost vid 7.
Så här ser maten ut.

Mål 1Gröt/proteinpulver/blåbär eller hallon

Mål 2 älg/potatis/grönt

Mål 3 pippi, älg eller fisk /ris/grönt

Mål 4 älg, fisk eller kyckling/potatis/grönt

Mål 5 älg,fisk/fågel ris/grönt

Mål 6 kyckling och grönsaker

Och eventuellt om jag är uppe länge så blir de en protein drink innan sängen.
Sen slinker de ner vitaminer och omega3 tabletter under dagen. Samt Bcaa under träning.

Ja de va nog allt!!

Idag blir de baksida ben woopwoop underbart!!. Och igår hadde jag sådan tur att locka ner en fin tös i hantel rummet, bland alla underbara fria vikter.Härligt va!! behövs mer tjejjer bland hantlarna!!
Minns ju själv att ja helst INTE gick ner i de rummet bland alla grymttande killar när jag började träna på gym. Tog ett tag innan iallafall jag vågade ställa mig där, speciellt om de va någon annan där.

Nä nu måst ja fika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar