torsdag 20 september 2012

Multimedia message

Dagarna dom rulla som på,
Gör inte så mycket annat än tränar, lagar mat och äter.
Idag vila ja ifrån vikterna och passar på att göra en storhandling de behövs.
Sen går ja på mitt dygns pass på jobbet klo16, och slutar klo16 imorgon, och då kan de ju va skönt att bara komma hem och inte behöva stressa iväg på en storhandling.
Igår fick ja träffa Nina och Linda på glada ben partyt hos Nina, mysigt att få fara iväg en stund och träffa en massa tjejjer.

Gud så mycket mindre inre stress ja har under den här dieten. Beror ju på en massa saker att jag känner mig mycket lungnare och de känns så skönt. Vist stressa jag väll mycket än, men de e nog mest över praktiska saker som att hinna med vardagliga grejjer. En fördel är ju helt klart att barna e lite äldre ett år gör stor skilnad på dom, tycker att dom har blivit mycket mer självgående under de här året vilket jag tycker e jätte skönt.
Mitt nya jobb är helt klart oxå en fördel, de passar mig och våran familj perfekt. Dygnspass e riktigt bra, jag trivs så bra med att ha möjligheten till att oftast va hemma när barna kommer hem ifrån skolan gu så mysigt de e fika me dom och höra va hur dom ha haft de under dagen, mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar