söndag 9 september 2012



Riktigt skön tröja nu när det börjar bli kallt!! Finns även i Cammo för er som gillar de.

Trött pgr av hemsk huvudvärk, kan va migrän tror ja, så en hel vilodag kändes så himla skönt i dag.

Imorgon ska jag iväg på sista inskolnings dagen på ny jobbet, kul. Jag kommer att trivas med min nya brukare. Dieten går bara fint trots alla vågar här hemma som pekar åt diverse håll, ja de känns iallfall som att jag tappar fett och de e ju skönt. Imorgon hoppas jag att huvudvärken är borta så att jag kan trampa en stund innan jobbet och köra rygg efter jobbet.


2 kommentarer:

  1. Du har en sån härlig glad utstrålning så jag blir glad när jag tittar in på din blogg. :)

    Och dom där tröjorna är toppen - fast jag är inte så vältränad så jag fyller inte ut axlarna och armarna. :D

    SvaraRadera
  2. Hej:)

    va glad jag blev av att du tyck de:)
    sen är de ju så kul när någon lämnar ett litet avtryck.

    Jo dom e riktigt sköna specielt nu till hösten.

    Ha en mysig dag kram.

    SvaraRadera