söndag 30 september 2012

Multimedia message

Krypit upp i soffan på jobbet ska sticka lite och snart ska ja lägga mig. Har nog ganska jäkla ont kring magen och ryggen fasen så otrevligt känns som att hela de partiet har blivit getingstucket. Smärtan gå som upp och ner heltplötsligt gör de mindre ont och i nästa stund svinigt ont. Kände mig mycket lugnare efter att ha pratat med Jeanette, kan ta de lite lugnare ett par dagar. När man gå på diet och så om jag blir sjuk så blir iallafall jag knäpp och hysterik över att inte hinna i form hadde de varit som vanligt och jag skulle ha blivit sjuk så skulle jag ha slängt mig i soffan med de jag vill äta och fulständigt skitit i all form av träning tills jag skulle ha varit helt frisk. Skönt att ha pratat med henne nu kan jag andas och ta de lugnt mmm hoppas på en godnatts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar