söndag 18 mars 2012


Idag va de skid tävling i byn , super mysigt och alla barn va så duktiga!!!
Tror dom va lite nervösa till en början men sen gick de då jätte bra och dom tyckte de va jätte kul att va me. Och jag och Jörgen vi tyckte de va jätte roligt att stå och hejja på dom :)Mysigt att de anordnas lite aktiviteter här i byn.

En annan sak som jag känner mig stolt över är våra fina hönor. Dom lägger jätte mycket fina ägg vi får mellan 3-4 ägg om dagen. Hoppas att dom börjar ruva lite oxå skulle va mysigt med en liten gul kyckling.

Träningen gick bara bra idag, blev ingen spinning så de fick bli en promenad och baksida ben. Så roligt att träna ben nu, för jag ser eller tror iallafall att dom kan ha blivit en aningen bättre. Imorgon då blir de rygg och baksida axlar för mig längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar