måndag 26 mars 2012

Måste va perfekt under diet ju!!!! 0 kalorier och de gick att baka maränger av de!!! smaken blev inte wohooo men helt ok. De står att de ska smaka som socker, men de gör de nog inte riktigt, men de blir helt klart fler experiment av denna produkt. Ett tipps är att krossa marängerna över kesella och bär, de blev gott. Tog ca 3 äggvitor och ca 1/2 dl sukrin och ställde in de i ugn på 100 grader.
Idag har jag även skickat iväg en beställning till mina sponsorer, Better bodies och Ultimet Nutrition.
Ska bli roligt med nya smaker på protein och med lite nya kläder.
Känner mig så tacksam och stolt över att ha dom som sponsorer och att få vara en del av TFFBB riktigt roligt.

Träningen går föresten super bra och jag ökar i allt!! helt fantastiskt skönt att känna sig stark och frisk i kroppen.
Har blivit mycket gemensam träning för mig och Jörgen på slutet och de e ju alltid kul med sällskap och pepp.
och på torsdag då blir de träning på annat gym med ett annat kanon sällskap kul att ha något att se framemot:)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar