måndag 26 december 2011

Vilken bra jul jag har haft, vi va hemma hos oss på förmiddagen och sen åkte vi hem till min mamma och pappa på eftermiddagen Har ätit mängda me gravad lax så gott, sen går man ju som och bara och små äter hela julen så jag har mest känt mig mätt hela tiden, va faktiskt ganska trevligt att vakna idag och känna sig lite hungrig.

Igår testade jag och Johan ett nytt upplägg för ben, och de va sjuuukt jobbigt fyyy.
supersetta mellan riktigt djupa sega ben böj och utfall, i benböjen så skulle de ta 5sek ner vila 1sek i bottenläge och 3 sek upp och sen ner igen och därefter direkt till utfall där de ska ta 3sek ner vila 1sek i bottenläge och 2sek upp (12rep gånger 4)

och sen supersetta mellan mark lyft och sittande baksida 8rep gånger 4 sjukt va jobbigt de va.
(8rep gånger4)

Va helt slut i mina ben igår och de där ska jag nu köra ett par veckor.

Få se nu om jag tar mig iväg till ett annat gym i veckan, ska ge mig själv de i present, ett till gymkort:) roligt att se lite annat ett tag, nya människor och nya maskiner och på de gymet som jag ska köpa kort på där finns mängda ben maskiner!!! Känns föresten jätte roligt att ha ett mål med sin träning nu ska jag verkligen försöka förbättra mina svagheter, får väll se om de blivit en aningen bättre till nästa tävling har ju ett par månader på mig att bygga upp benen en aning. Sen ska de bli kul att se hur nästa diet kommer att gå, och nu vet ja ju vad jag ger mig in i, och att de helt klart är värt de. Satt och bläddra i min mobil igår och tittade på lite bilder ifrån tävlingen och gud va jag började längta efter nästa gång ja står där, och då hoppas jag att jag ska placera mig bättre :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar