tisdag 13 december 2011

Multimedia message

Gud vad jag hoppas på att vi någon gång har två underbara hundar.

Igår åkte ju jag och mamma på en tripp till Ikea i Sundsvall, gjorde bort lite julklappar och fylde på med både nya tallrikar och glas så nu hoppas jag att vi kan bju på middag och duka likadant åt alla.

Idag jobbar jag och efter de blir de rygg, träningkläderna sitter redan på wohoooo blir nog ett grymt pass. Och efter de blir de stallet med Tilda.

Jag hoppas att de nya året blir ett grymt bra tränings år, har en del kropps delar som jag vill ska bli bättre, till nästa tävling ska jag även lägga ner mängda tid till att poserings träna.
Gud va ja längtar efter nästa gång jag får ställa mig på scenen de va ju så kuuul.

Nä nu ska ja göra lite nytta här på jobbet, snart dags för jul lunch.

2 kommentarer:

  1. Ja visst är det nåt speciellt me att stå på scen=)

    SvaraRadera
  2. ja Linda hahahah, man får stå och glänsa en pytte liten stund:) haha

    SvaraRadera