onsdag 28 december 2011

Gud vad jag hoppas på att få va med om en grej, vore hur kul som helst, håller mina tummar :)

Gick sjukt bra att träna rygg idag härligt när de känns som att de verkligen tar på ordentligt,
Känner mig så glad över att känna mig pigg och glad och starkare i kroppen igen helt fantastiskt!!!
Har inte riktigt vant mig vid all mat än som tex rött kött, tyckte de smaka konstigt sist ja åt de men ska ge de ett tag, få se kanske blir ja sugen på de snart, och då kanske de e godare.

Funderar lite på vad jag ska laga för mat på nyår, vi ska nog bara va hemma känns jätte skönt,
blir god mat mys kläder och en stor godis skål och en bra film mmm längtar:)

Jo vetni!!! jag tror mina fransar kan ha vuxit är lite osäker men pyttepytte lite skillnad tyck ja mig se. Har hört talas om en del som fått klippa sina fransar efter att dom använt de där medle, hihi, hooopas de funkar på mina fransar me.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar