lördag 10 december 2011

Sitter ganska mätt här i våran stora soffan, härligt!!! vi har nyss kommit hem ifrån ett julbord, älskar lax i alla varianter, håller föresten på att grava den andra lax halva för den här veckan, tänkte att de skulle bli gott att ha som mat låda när jag och mamma åker iväg på en liten heldags tripp, älskar att äta i bilen finns ju inget mysigare ställe att äta på hahaha direkt man sätter sig så måste ja bara se så all mat är på sin rätta plats och att den är på en armlängds avstånd.

Jaha ingen träning idag, har sjukt ont i min nacke knaprar på en massa alvedon uch hoppas de går över, känns som att jag kanske har dragit på mig något skit virus. Villi känna mig frisk och stark imorgon., för då får vi ju hit Malin och Peter och deras tre döttrar på middag, gud se mysigt. Tycker de e så mysigt att vara social kring mat igen, mysigt att både bjuda på mat och gå ut och äta och i veckan har jag fått vara med om båda delarna hur härligt som helst!!!!

Sitter även och funderar på hur jag ska lägga upp min träning ett tag fram över, ska ha grymma ben till nästa lucia, jaha då ska jag minsann stå på scenen igen för de va helt klart bland de roligaste ja gjort, vilken kick!!! Och då ska ja placera mig bättre :) Snäppet hårdare och en aningen bättre ben ska jag nog lyckas att få till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar