fredag 13 maj 2011

Vilken dag, härligt!!

Har haft Ludde hemma idag, vill inte ha han på dagis när de kryllar av löss där, fy fan så otrevligt.
Vad skulle man ta sig till om man hitta löss på ungarna, jag skulle nog bli hysterisk uchuchuch.

Dagen har i alla fall varit bra jag och Ludde har fyllt på kylskåpet, härligt nu finns de mycket frukt och grönt igen. Sen har vi bakat både bröd och en paj super mysigt att vara hemma och greja på i köket. Fick ju även besök av lille bror till maten, blev hemma burgare och efterrätt gott, och de kändes verkligen som att maten åkte direkt till mina ben hihi.

Jo jag har ju haft besök av Pia fick mig en riktigt härlig massage hon e duktig hon!! sen gillar jag att ha samma massör så skönt, hon vet ju var jag brukar ha bekymmer. Massage är något som jag blivit bra på att unna mig, så skönt att få bli riktigt ordentligt knådad!!

Fick till ett riktigt härligt ben pass UNDERBART!! sen tycker jag faktiskt att det har hänt lite med mina ben ihiii då blir de ännu roligare att köra benböj och utfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar