torsdag 5 maj 2011

Äntligen har vi fått igen våran pytte lilla dator!!! Så nu kan jag hålla bättre koll på FB.

Idag blir de ben träning, ska springa en liten stund oxå tycker de är så skönt att svettas ur, känner mig så ren och fräsch efter.
Nästa månad ska jag nog ta och unna mig en puls klocka, skulle va kul att se hur långt och hur fort jag springer, pulsen den blir nog kanske rolig att hålla koll på den me,

Har funderat mycket på att tävla i år, man de värkar ju va så krångligt!!! Blir ju alldeles förvirrad!!! Har även kommit på att jag behöver nog hjälp med de mesta. Någon som är sugen på att hjälpa mig??

Hmm undra vad jag ska göra nu, kanske ska dra ner till sjön med Riva.


4 kommentarer:

  1. va är det du behöver hjälp me? ja kan bära din vattenflaska eller nåt ;-). hahaha
    kram

    SvaraRadera
  2. Nån som ska smörja in dig eller????
    hihihih
    Fixa håret...sy små bikinis fixar du ju själv...

    SvaraRadera
  3. kanon då har ni ju löst alla mina bekymmer:)

    SvaraRadera
  4. Se där...var det så enkelt...!! Kalas

    SvaraRadera