lördag 28 maj 2011

Mina fina tjejjer!

Idag har de varit en riktigt bra dag!!
Började med Lunch över gården (hos svärföräldrarna) Blev bjudna på grillade hamburgare, inte dumt de inte. Sandra gud vad jag längtar efter resan nu, guppa omkring på en flyt madrass, vad härligt de ska bli!!
Sen fick ja mig en loppis runda med Linda, härligt att få se dig och fnittra åt en massa sjuka saker.

Träningen gick kanon och nu längtar jag som bara den efter att få stå på scenen de ska bli sjukt roligt!! De ska även bli riktigt intressant att se hur kroppen kommer att förändras, och om man överhuvudtaget kommer att våga, tänk om man bara skulle fega ur nu. De ska i allafall bli en MYCKET spännande höst de här ojojoj vad kul de kommer att bli.

4 kommentarer:

  1. Tjo! Shit pommfritt vad tiden går och vad Riva växer så det knakar =D Nu får vi seriöst ta och ses snart. Till veckan jobbar jag bara på fredag 7-15 så slå en pling om ni vill komma förbi anytime =) Stay cool in da pool!

    SvaraRadera
  2. Jaaaaa tack för igår och loppisstunden!!!
    PUSS PÅ DIG!

    SvaraRadera
  3. Men hej Eva!!

    jag vill träffa dig och din fralla ja me snart!!
    Och i veckan jobbar jag natt, ser ju hur jag sover och så.

    kramkram

    Linda puss till dig

    SvaraRadera
  4. jaa mest bara chilla å softa.....å guppa på vågorna såklart *ler*

    SvaraRadera