söndag 1 maj 2011

Idag har vi haft familjerna på fika Ludde fyller sex år imorgon, ihiiii längtar efter att jag ska få ge han sin present ifrån mig´, han ska få en skämt låda som innehåller en bajskorv, spya, prutt kudde och annat hysteriskt roligt hahaha. Han ska få en studs matta oxå, så nu får man hålla andan av skräck när de ska göras trix hela sommaren.

Idag har jag även hunnnit med en löpar runda, blev lite förvånad över min kondition den e fan ganska bra (enligt mig) hade orkat springa lite längre men latmasken kröp fram i mig, nästa gång blir de en längre runda. Skönt att va ute och springa i stället för bandet på gymmet.
Har suttit och kollat på en massa pole klipp fasen vad peppad jag blir imorgon blir de lite stång här hemma, ska föresten lägga ut lite bilder på min bror imorgon, han fixade nämligen ett par trix här idag woooooohoooooo. Härligt även pappa va på stången, han skulle svetsa ihop en egen hemma i garaget, hahah.

oj nu måste jag ner till teven.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar