lördag 21 maj 2011

Oj vad jag är dålig på att skriva, kanske är de för att de e roligare att bara slänga in en bild ibland.
Har träningsvärk i hela min kropp känns de som ajaaj. Men de går så bra med träningen härligt jag känner mig så stark och när jag är ute och springer så känns de som att de går lätt, härligt att bara jogga och titta sig omkring i naturen och lyssna på bra musik. Och nästa vecka ska jag köpa mig en träningskompis ihiiiiii jag längtar, då får jag se hur långt jag springer och hur fort

Nästa vecka jobbar jag även ett par nätter hoppas de går bra och att jag orkar me de, men de ska nog gå kanon jag har ju längtat efter en förändring just i jobbet ibland kan man ju tycka att de e samma sak varje dag, och nu kanske jag får lite distans till de.

Idag efter jobbet ska jag på gymet och sen ska jag bara vara hemma och äta något gott är sugensalt, hmm kanske sätter jag mig och karvar på torkat ren kött i kvälls solen, ser ju ut att bli bra väder, hoppas att de håller i sig.

2 kommentarer:

  1. ja ä ju bara sååå klattrig, glömde ju å fråga hur krosskörningen gick.....fick du blodad tand? kanske måste du sluta pola och köra på bakhjule istället hahaha

    SvaraRadera
  2. de blev ju inget, han va skadad och vid nästa tillfälle så jobba ja.
    Men jag vill köra snaaaart.

    SvaraRadera